Fyrkanten..



Idag har jag äntligen satt mig in i min trycksaksuppgift.
Det är skrämmande hur insatt man ändå blir när man börjar klura på vad man vill göra.

Jag upptäckte först nu att jag var hungrig, och då åt jag senast när vi fikade på waynes, kl 12!


Och eftersom jag funderar på att göra samma format som ett cd-fodral, en fyrkant på ca 13 cm. så har jag idag checkat in olika artisters cd-case.. och hur formgivaren där har valt att göra.

Det finns ju alla möjliga idéer på vad man kan tänkas göra, jag har iaf blivit grymt inspirerad.


Men alltså det här med att rita sina illustrationer själv?

Verkligen inte min grej! Skulle velat använda mig av foton.

Kommer blir nån ful steckgubbe som står och pekar på någon text..hehe..

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0